mp3 indir evreni
Açık Hava Tımarhanesi
 
90BPM - Açık Hava Tımarhanesi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Açık Hava Tımarhanesi
Boyut
: 3.53 MB
İndirme
: 46 Toplam İndirme
02-06-2018 Tarihinde eklendi, Toplam 46 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (90BPM - Açık Hava Tımarhanesi )
  1. Murat Birgül

    İki albümünün de her şarkısını hayranlıkla dinlediğim adamlardan daha azını bekleyemezdim zaten. Sizden başkasını dinleyemiyorum çıtanız çok yüksek. Emeğinize saygılar.

  2. Zülfikar Ali DEMİR

    11 kişi indirme butonu sanmış yada ekranı ters tutmuşlar amk beğenmemek mümkün mü

  3. yasin yazıcı

    müthiş

  4. Emre Kayra

    Dünya dediğin:

  5. Muhammed Yıldız

    APTALIN MERHAMETİ APTALA FAZLA

  6. caner urun

    Bu adamları değil şarkıyı yeni keşfetmenin üzüntüsünü yaşıyorum

    Ömer Melih

    Bu şarkı hayatımın her duygusuna eşlik eden bir arkadaş oldu mükemmel birşey cidden

  7. Vanbilderass

    SorguGişelerden vur İpsalay'a Düşüyozİpsala Ayan beyan üşüyoz ip say ve dipsan Köpek gibi koştum Ödlekleri yokuştu Bunu konuşmuştuk Kötü sarmamasla Muhabbete devam ettik farklı bi hazla Aptalın merhameti aptalafazla E çoktan çok azdan az surat asma Bu deplasman parklar Boş ve bimasal gibi Yerimde olsan da olmaz Tutsanda durmam Yok aslındagünümüzün dönümü 90'da kurban o temmuz sıcağında bi kimsesizgörünürse görünür Ekmeğimiz bölünürsebölünür İşporta çoraplar, delik kazaklarörülü Bozuk yazılı bi mektupta bulunduparçalarım Bir bölümü orda, sırlarıyla gömülüSavaiKoktu leşim Ah Farkedildi peşin 25 sene geçirdim 365'i Sebeplimachine gun eşittir ruhum delikdeşik Yaşı reşit Peşinde çeşitli keşif.Deşif-re et beni bitch Ya da sar cannabis Beri geldi naçiz matiz Raksediniz Benizinde kir eksik değil Bi beşiz, bu bariz Bu halimizden saik Bizi edin teşhis.Ulu orta boğulduk moruk,mevsiminde yazın Ne de olsa ölüme kendi razı Vaazında kasıldı ağzınNemelazım mazından nazır Mezarımbayadır hazır Yani asırdan azı, nasılsayazıldı nazım Flowumda puzzle Beat Farazı Sonuç ötenazı beybee!Ne zamandır 88 toros Bize maybach beybee!Nihayet ayinin sonu kinaye dolu haybe Hikayeyle harbe ait daim.Bye!DPÖfkeden bi yudum daha alıp yüzüme dök Gözüm gez arpacıkta kiminalnının çatı var gelde gör Dumana boğar katalizatör ZATEN HERKESKENDİ SONU İÇİN ORGANİZATÖR Haram rezidanstankıbleye dön Ya da sıcak denizlere in, sahte votkadan öl.Kahvaltıyı kanla yapar onca spekülatör Bi yanım Premier League biyanım amatör Sahte gladyatörleri aslanlarayem ettim demin Ne retti umarsızlığımdan ...pes ettim dedi Tv'den gelirken sesidedim "sonu yok, bura Açık Hava Tımarhanesi"!En az benim gibi kölesin Bankamatiğine tapın.Git!Ölüden medet ummakta haklı 8 bit Çocuk öldürüp betonasarıl, kompozit olsun mezarın Huzurdan uzakta yaşamım çünküKayraNe kalır sana bana Apolet omuzlara Bi balık gibi bakar ahtım aynıdoruklara Beni duraklara,ya da boş havuzlara Sorun bulursunuz elbet öğle sonralarında Gözümkapalı bugün Omuzlarımda yüküm Bi masa bul Hadi meselesi olsun hüzünMezeleri getir Sonra hayallere süzül Yıkıl gözümden ölüm Önümdençekil bugün Bu masa bana fazla Bu masa bana uzak Adımların başındabana yine yeni tuzak Ne kalır sana bana Boşuna soru ona Kafamındadikine meyhaneler mi fora Evet tam ora sanki Yükselir masal gibiPoşetlerin dibinde görmeliydi kendisini Göremedi Bundanara bütün teselliyi O gün gelince gör Katillerimiz belli.

  8. Murphy

    LAN NASIL 53KDA KALDI VE NASIL 2 YIL OLDU

  9. İşbara Alp

    Biraz kış, biraz Karaçalı havası var parçada. Müthiş bi’ uyum.

  10. abdulkadir tamar

    sevgilim sen saiancısın görmeyeceğine eminim ama ben buralarda kayboldum. kafam karıştı, yüzünü bulamadım.

    Molly's Lips

    Saian da bizden görür belki

  11. Tolga n Nothingness

    savai her dinlediğimde zevkten dört köşe oluyorum amk

  12. iz. tv

    Savai süpersin.

  13. Mehmet Can Öner

    bütün yorumlara baktım yok. sample i bilen var mı?

    Barış

    yeşillendirin pls

  14. Berke

    gişelerden vur ipsalay

  15. Ulas Aksu

    mükemmel ya

    mertwindo Yavuz

    seni burda yeni görmek beni üzdü ahbaaaaaaaaaaaaaab

  16. Elif Akbaş

    savaisavaisavai

    Elif Akbaş

    Vergilerin Efendisi neden

    FIRAT SAĞLAM

    etrafına baksana

    Elif Akbaş

    Vergilerin Efendisi kapkaranlık

    Berke

    bunu konuşmuştuk

    Tolga n Nothingness

    anlıyor ama anlatamıyorduk

  17. ali küçük

    savainin flowu harbiden 5000 parçalı puzzle gibi

  18. Les Bizness

    Hatıra gibi, siyah beyaz fotoğraflar gibi, özlenen günler gibi bir şarkı...

  19. Emre Ceylan

    Daha dur yeni geldik!.

  20. Oktay Ş.

    Sorgu ile Savai fena özellikle Savai uçuyor

  21. Alperen Karakaya

    Sorgu ve Savai'nin tanrı katına ulaştığı ölümsüz eser

    Gölge ve Dennis

    sorugunun her versesi çok güzel ya sonradan fark ettim hep grup olarak dinlerdim bireysel olarada farkına vardım adamın

    Alperen Karakaya

    Muhammed Raşit Çapın öyle kardeşim özellikle dramelodi zamanları fenaydi

  22. w o o d p e c k e r

    Savai neden değer görmüyor amk flowa bak

    e ,

    Saian SS Miğfer :")

    Serhat Akdemir

    çünkü üretmiyor

    Gölge ve Dennis

    Bu piyasada üretmesinin de bi mantığı yok her halde gene bize kalıyor :ÇD

  23. oğuzhan aydın

    Baya güzel olmuş gene

  24. Gölge ve Dennis

    Tam 9 ay olmuş

  25. kanva

    Savai'ye burda aşık olmuştum

    Lucifer

    Emre'ler olarak ismin anlamınının hakkını veriyoruz

  26. Jonathan Soriano

    SorguGişlerden vur İpsalay'aDüşüyoz İpsalayAngayan üşüyoz ip say ve dip sanKöpek gibi koştumÖdlekleri yokuştuBunu konuşmuştukKötü sarmam aslaMuhabbete devam ettik farklı bi hazlaAptalın merhameti aptala fazlaE çoktan çok azdan az surat asmaBu deplasman parklarBoş ve bi masal gibiYerimde olsan da olmazTutsanda durmamYok aslında günümüzün dönümü90'da kurban o temmuz sıcağında bi kimsesiz görünürse görünürEkmeğimiz bölünürse bölünürİşporta çoraplar, delik kazaklar örülüBozuk yazılı bi mektupta bulundu parçalarımBir bölümü orda, sırlarıyla gömülüSavaiKoktu leşimAhFarkedildi peşin25 sene geçirdim 365'iSebepli machine gun eşittir ruhum delik deşikYaşı reşitPeşinde çeşitli keşif.Deşif-re et beni bitchYa da sar cannabisBeri geldi naçiz matizRaks edinizBenizinde kir eksik değilBi beşiz, bu barizBu halimizden saikBizi edin teşhis.Ulu orta boğulduk moruk, mevsiminde yazınNe de olsa ölüme kendi razıVaazında kasıldı ağzınNemelazım mazından nazırMezarım bayadır hazırYani asırdan azı, nasılsa yazıldı nazımFlowumda puzzleBeat FarazıSonuç ötenazı beybee!Ne zamandır 88 torosBize maybach beybee!Nihayet ayinin sonu kinaye dolu haybeHikayeyle harbe ait daim.. Bye!DPÖfkeden bi yudum daha alıp yüzüme dökGözüm gez arpacıkta kimin alnının çatı var gelde görDumana boğar katalizatörZATEN HERKES KENDİ SONU İÇİN ORGANİZATÖRHaram rezidanstan kıbleye dönYa da sıcak denizlere in, sahte votkadan öl.Kahvaltıyı kanla yapar onca spekülatörBi yanım Premier League bi yanım amatörSahte gladyatörleri aslanlara yem ettim deminNe retti umarsızlığımdan .... pes ettim dediTv'den gelirken sesi dedim "sonu yok, bura Açık Hava Tımarhanesi" !En az benim gibi kölesinBankamatiğine tapın.. Git !Ölüden medet ummakta haklı 8 bitÇocuk öldürüp betona sarıl, kompozit olsun mezarınHuzurdan uzakta yaşamım çünküKayraNe kalır sana banaApolet omuzlaraBi balık gibi bakar ahtım aynı doruklaraBeni duraklara, ya da boş havuzlaraSorun bulursunuz elbet öğle sonralarındaGözüm kapalı bugünOmuzlarımda yükümBi masa bulHadi meselesi olsun hüzünMezeleri getirSonra hayallere süzülYıkıl gözümden ölümÖnümden çekil bugünBu masa bana fazlaBu masa bana uzakAdımların başında bana yine yeni tuzakNe kalır sana banaBoşuna soru onaKafamında dikine meyhaneler mi foraEvet tam ora sankiYükselir masal gibiPoşetlerin dibinde görmeliydi kendisiniGöremediBundan ara bütün teselliyiO gün gelince görKatillerimiz belliDiğer sözler çok aşağıda kalmış

  27. Tuğra Vefa Katipoğlu

    *gözüm kapalı bugün*

  28. Hakan

    Sample i bilen var mi?

  29. Mr.veykayy

    efsaneler ya bu adamlar ayrılmasın hiç

    Gölge ve Dennis

    inşallah be

  30. Berk İncekara

    Bu ekipte kim veya kimler Trakyalı ?

    Salih Ağaçkesen

    Hayvan gibi stalkladigim nadir adamlardan 😂 Özellikle DP 😎

    Dorukhan Çakmak

    Ooo baba Dp efsanedir be. Gerçi bu adamlarin hepsinin ayrı bi tadi var 😀😀

    Berk İncekara

    Salih Ağaçkesen Farazi ile sık sık Vedat Milor videolarında karşılaşıyoruz mesela biz de :D

    Salih Ağaçkesen

    Ben reelde gördüm Ozan Abiyi bu yaz Kuşadasında .. Ulan elim ayağım tutuldu bi anlık felç geçirdim sandım ama gerçekmiş 😂 Bi 15 20 dk konuştuk diyebilirim ki 18 yıllık hayatımın en değerli anlarından yani (ilk 3 e girer net ) 💯

    _ Kübra

    Kayra Karabüklü trakyayla alakası yok onun

  31. kanove

    Savai o nasil bı flowdur

    Semih Balcı

    Keşke daha çok parça yapsalar Savai ile

  32. Sadık karadağ

    köpek gibi koştum

  33. kaan_mp4

    sevdiğimin en sevdiği şarkılardan birini dinlemek

  34. sanırım biraz delirmişim

    ya cok guzel

  35. The Freak

    Ya bu Savai ne müthiş bir insan hem beatleri çok güzel hemde çok güzel söylüyo tarzını beğeniyorum ileriki çalışmalarında başarılar.

  36. Nisa Güran

    Bıkanakadar ❤

    Mr.veykayy

    mutercim hanım 😀👍

  37. Another Live

    Bir allahın sevgili kulu sözleri girebilir mi ya bulamıyorum hiçbir yerde

  38. Hane Berduş

    Bu parçayı dinlemeyen beyninize sıçayım

  39. Volga Kızılı

    bu parçanın her verse'ünde ayrı bi mutlu oluyorum, o kadar naif ve akıcı ki sizlere bunun için teşekkür ediyorum adamsınız

  40. Kaiki

    Kayra'ya bu tarz çok yakışmış

  41. coşkun coşkun

    Fresh young her hali iyi bu adamın @sorgu

  42. Gölge ve Dennis

    Dostum buralar soğuk ve yalnız be ya.

  43. Salih Karaca

    bu Sorgu gerçekten çok iyi

  44. What Ever

    İNSANIN İÇİNE İŞLİYOR ÖYLE BÖYLE DEĞİL...

    Talhacan Hamşa

    What Ever kanka nabün

    What Ever

    Muratti Rosso Oo ne olsun be gözüm :)

    What Ever

    Yuvarlanıp gidiyoruz işte..

  45. Enes Yazıcı

    2.albümü beklediğim kadar koyun beklesem holding sahibi olurdum be nerede albümünüz ey 90BPM

    Berk Kan

    3.albüm :D

    Enes Yazıcı

    hangi albümler çıktı ki :DD 90 günlerini bir albüm olarak mı kabul ediyoruz :DD

  46. nomad

    Bu tımarhanede sökük kazak ve yırtık çoraplarla koşanlardanız bizde azizler birliği.Selam size de bizden.

  47. Merve

    sizi seviyoruz

  48. Alperen Bodurlar

    bunlar farklı be aga

  49. Onur Karasu

    Sorgunun şarkıya girişi çok efsane

  50. Aysu

    siz dünyanın en iyisisiniz

    Berk Doğan

    abartma

    Aysu

    Berk Doğan abarttım

    Berk Doğan

    Adamsin

    Salih Ağaçkesen

    Opsiyonel olarak ben de öyle düşünüyorum :)

  51. Ahmet Rıdvan İğde

    Hayatımda kazandıgım en güzel bonus.

  52. Erhan Şenel

    balatta başlayıp brooklyn köprüsünde biten bi parça..

    Allah'ın Cool'ları

    bu derin bi tutku dostum

  53. Can Bulut

    bu adamları dinleyen insanlar ne güzel insanlar hep böyle arkadaşlarım olsun istemişimdir sizler iyi insanlarsınız buna inanıyorum dinleyen ve dinleten herkes iyi insanlar

    Can Bulut

    Bizler iyi adamlariz 😆

    Anti Kahraman

    Ama Kötülük bizim işimiz 😁

    Can Bulut

    😁😁

    İSMAİL YALMAÇ

    Bu adamlar cidden bı başka ve katılıyorum

  54. Selami Toparli

    BİRGÜN HERKES KAYRA DİNLEYECEK!

  55. Hera ❻

    SorguGişelerden vur İpsalay'aDüşüyoz ip salAyan beyan düşüyoz ip say ve dip sanKöpek gibi koştumÖdlekleri yokuştuBunu konuşmuştukKötü sarmam aslaMuhabbete devam ettik farklı bi hazlaAptalın merhameti aptala fazlaE çoktan çok, azdan az surat asmaBu deplasman parklarBoş ve bi masal gibiYerimde olsan da olmazTutsanda durmamYok aslında günümüzün dönümü90'da kurban o temmuz sıcağında bi kimsesiz görünürse görünürEkmeğimiz bölünürse bölünürİşporta çoraplar, delik kazaklar örülüBozuk yazılı bi mektupta bulundu parçalarımBir bölümü orda, sırlarıyla gömülüSavaiKoktu leşimAhFarkedildi peşin25 sene geçirdim 365'iSebepli machine gun eşittir ruhum delik deşikYaşı reşitPeşinde çeşitli keşif..Deşif-re et beni bitchYa da sar cannabisBeri geldi naçiz matizRaks edinizBenizinde kir eksik değilBi beşiz, bu barizBu halimizden saikBizi edin teşhis.Ulu orta boğulduk moruk, mevsiminde yazınNe de olsa ölüme kendi razıVaazında kasıldı ağzınNemelazım mazından nazırMezarım bayadır hazırYani asırdan azı, nasılsa yazıldı nazımFlowumda puzzleBeat FarazıSonuç ötenazı beybee!Ne zamandır 88 torosBize maybach beybee!Nihayet ayinin sonu kinaye dolu haybeHikayeyle harbe ait daim.. Bye!DPÖfkeden bi yudum daha alıp yüzüme dökGözüm gez arpacıkta kimin alnının çatı var gelde görDumana boğar katalizatörZATEN HERKES KENDİ SONU İÇİN ORGANİZATÖRHaram rezidanstan kıbleye dönYa da sıcak denizlere in, sahte votkadan öl.Kahvaltıyı kanla yapar onca spekülatörBi yanım Premier League bi yanım amatörSahte gladyatörleri aslanlara yem ettim deminNe retti umarsızlığımdan .... pes ettim dediTv'den gelirken sesi dedim "sonu yok, bura Açık Hava Tımarhanesi" !En az benim gibi kölesinBankamatiğine tapın.. Git !Ölüden medet ummakta, aklı 8 bitÇocuk öldürüp betona sarıl, kompozit olsun mezarınHuzurdan uzakta yaşamım çünküKayraNe kalır sana banaApolet omuzlaraBi balık gibi bakar ahtım aynı doruklaraBeni duraklara, ya da boş havuzlaraSorun bulursunuz elbet öğle sonralarındaGözüm kapalı bugünOmuzlarımda yükümBi masa bulHadi meselesi olsun hüzünMezeleri getirSonra hayallere süzülYıkıl gözümden ölümÖnümden çekil bugünBu masa bana fazlaBu masa bana uzakAdımların başında bana yine yeni tuzakNe kalır sana banaBoşuna soru onaKafamında dikine meyhaneler mi foraEvet tam ora sankiYükselir masal gibiPoşetlerin dibinde görmeliydi kendisiniGöremediBundan ara bütün teselliyiO gün gelince görKatillerimiz belli(Eksik veya yanlış yerleri söylerseniz düzeltirim, kulaktan dolma yazdım bayağı)

    MUHAMMED ÇELİK

    Murat Durmus eline sağlık kardeşim

    Sapına Kadar İnsan

    Gişelerden vur İpsala'ya düşüyoz ip salKöpek gibi koştum ödlekleri yokuştuBu deplasman parklar boş ve bi masal gibiİşporta çoraplar delik kazaklar örülüBir bölümü orda sırlarıyla gömülüKafa fıyık anla yapar onca spekülatörBi yanım Premier League bi yanım amatörÇocuk öldürüp betona sarıl kompozit olsun mezarınBir balık gibi bakar ahtım aynı doruklaraBeni duraklara ya da boş havuzlaraAdımların başında bana yine yeni tuzakNe kalır sana bana boşuna soru onabu satırlar böyle sanki biraz daha doğru gibi :)

    Another Live

    kafa fıyık anla değil kahvaltıyı kanla yapar olacak sanırsam

    Hüseyin Kadir Bostan

    -ayan beyan üşüyoz-, -aklı 8bit-,

  56. coraline ishere

    yaptıkları bir iş kalitesiz olsun biraderim her yanları kalite kokuyor

  57. Tyler Durden

    Savainin gücü yine 109 yapmışlar

  58. İsmail can Malül

    DP PMC'den ayrıldıktan sonra net olarak açıldı bildiğin parçaları taşıyor adam.

  59. w.sabiz

    Siz mükemmelsiniz

  60. OTONOM PİYADE

    Zaten herkes kendi sonu için organizatör. ''90BPM''

    Yavuz Hırsız

    ''Haram rezidanstan kıbleye dön''

  61. Murat Toklar

    Ateş ederim hepinize ateş ederim...

  62. BETÜL MANAS

    nemelazım mazından nazır mezarım bayağıdır hazır.

  63. BETÜL MANAS

    Savai efsane abi

  64. Oz3r

    biliyoruz değeriniz bilinmiyor ama sizi her gün yüzlerce kere dinleyenler olarak daha çok çaışma bekliyoruz :) #respect

  65. Burak Tellioğlu

    Bunlar çok iyi işler be.. 90BPM biraz fazla sanki bu ülkeye.

  66. Mehmet Sefa

    BURALAR NİYE TANINMAYAMI BAŞLANDI ALLAH ALLAH

  67. Nargile İçen Sigara

    edited : şu adamların yanında bizler kalıyoruz kimse gelip trk heryere destek veriyor demesin, belki var 1 2 yorumu belki birkaç tane daha vardır lakin popüler şarkılar yerine bunun gibi az görünen şarkılara destek verilmesi gerekmiyor mu? Aklıyla düşünenler hak verecektir diye düşünüyorum isteyen varsa tartışırız, trk olmasada biz bize yeteriz **

    G Joz

    ben de trk danım hocam fakat onlarla aramızdakı tek fark ben oldschool dınlerım sureklı

    thisisanewera:D

    Nargile İçen Sigara ne alaka aq salağı sen napıyorsun dinle şarkını duygu sömürüsü yapma sikerim dalağını aq ergeni

    Nargile İçen Sigara

    @Ömer Dursunkaya hocam haklısın lakin dinlemese de destek veriyorum diyorsa rape destek vermiyor mu burada neden yorumları az beğenildi?

    G Joz

    Nargile İçen Sigara bende eski şarkıları grupda hortlatmaya çalışıyorum ama daha newlere destek veriyorlar elimden geleni yapıyorum

    Nargile İçen Sigara

    @Ömer Dursunkaya aynı zamanda newschool mclerde de az görüyorum veya görmüyorum belki de hiç destek verilen mc lere denk gelmedim var mı bu?

  68. Oğuzhan Orhan

    Girişteki klarnet çok iyi be

  69. Berk Kartal

    BEYLER SÖZLERİNİ Bİ YAZIN SİZE ZAHMET

    Oyunlarla Yaşayanlar

    Berk Kartal koktu leşim ah.....

    Sefa Eker

    gişelerden vur İpsala'ya !

  70. Berkay Yiğit Sönmezyuva

    en baştaki müziğin adı ne acaba

  71. şeref baltoprak

    Savai = Sergen Yalçın

  72. Furkan Akman

    Da Poet, Pintipanda ya tek ben mi benzetiyorum?

  73. Enes Yazıcı

    hiphopjam den sonra buraya geldik yine 90BPM gecemdesin gündüzümdesin

  74. Matt REW

    milyonluk şarkılar bu şarkının verdiği hazzı vermiyor

  75. Alperen Durmaz

    resmen bitiriyor bu adamlar beni

  76. Sedatcan Demir

    ulann süper muazzam fevkalade muhteşem şaheser laaaan

  77. Muhammed ikbal ünsal

    Bu adamlar gerçekten diğer Mc lerden cok farklı yıllardır dinliyorum ama hala bi açıklama getiremedim. Ve bu adamların kıymetini bilmemiz lazım inanın çok nadir gelir böyleleri !!

  78. tarık ergültekin

    savai ateş ediyo

  79. Umut Çağdaş Coşkun

    yalnız muhteşem

  80. Zafer Değirmenci

    savai muhteşem özellikle

  81. G Joz

    #TRK burada

    Nargile İçen Sigara

    fame değil buralar be bro trk dan kaç kişi var sanıyosun?

    G Joz

    Nargile İçen Sigara ben izimi bırakayım da belki bir gün

    thisisanewera:D

    Ömer Dursunkaya trk ne

    G Joz

    turkce rap kafası adlı turkce rap e destek veren bı grup hocam

    thisisanewera:D

    Ömer Dursunkaya eyvallah başkan

  82. Emin Kaplan

    Muazzam bir ihtimalsiniz ..

  83. Yılan gibi E.E.Y.

    savai cinayet

  84. Yılan gibi E.E.Y.

    iyi ki varsınız

  85. Muhammed Enes

    Çok güzel bir detaysınız be...

  86. Erdem Karanfil

    sorgunun girişi harika ya 30 dakka olsa dinlerim ilk 8 barı

    Bızdık Bırt

    aynen amk çok tatlı giriyo

  87. Egesel Sigorta

    ne kalır sana bana ? apolet omuzlara !

  88. Bızdık Bırt

    Nemelazım mazından nazır mezarım bayağıdır hazır.

  89. Yılmaz Ç

    mix mastering zayıf kalmış

  90. Emre Arslan

    parça temiz gelmedi bana, bassline boğmuş, mix-masteringden kaynaklı ... parçayı yeniden düzenletin bence piç olmasın çünkü güzel bi parça.

    Ersin Karagün

    Emre Arslan aynen oyle sesi hic net alamiyoeum kulaklikta bile

  91. Alparslan Kayhan

    90BPM GELİYOR VAZİYET ALIN!!!

  92. Gölge ve Dennis

    Bildirim olarak görünce heycanlanmamak .Bu tayfayı bırakmayacak değerli kulaklara ve gelmicek milyonlara burdan selam.

  93. Mehmet Yumrutas

    savai sen ne yaptın be

  94. Sinan Bulut

    SAVAİ' DAHA COK PARÇALARDA GÖRMEK İSTİYORUZ.

    Enes Yazıcı

    kuzen yeni albümde olacakmış bende savai'yi vokalde görmek istiyorum eski albümde 1 şarkıda scratch ile vardı sadece sanırım

    berquay aka nigarito aka zombi aka ayatollah

    Mr. Observer Yanılmıyorsam albümün 3. parçası olan Beyaz Yaka onun altyapısı

  95. Emir Tekinoğlu

    ADAMIN DİBİSİNİZ

  96. ihsan ataman

    Cok korkuyorum bu isi birakirsiniz diye. Yapmayin birakmayin sakin bizi

  97. Erba Akarsu

    *Savai verse* koktu leşim. farkedildi peşin.yirmi beş sene geçirdim üç yüz altmış beşi.sebepli machine gun eşittir ruhum delik deşik.yaşı reşit peşinde çeşitli keşif.deşifre et beni bitch. ya da sar kannabis.beri geldi naçiz matiz, raks ediniz.benizinde kir eksik değil bi beşiz, bariz.bu halimizden saik, bizi edin teşhis.ulu orta boğulduk moruk mevsiminde yazın.ne de olsa ölüme kendi razı vaazından kasıldı ağzın.nemelazım mazından nazır mezarım bayağıdır hazır.yani asırdan azı, nasılsa yazıldı nazım.flowumda puzzle, beat farazı: sonuç ötenazı, baby.ne zamandır 88 toros - bize maybach baby.nihayet ayinin sonu kinaye dolu haybehikayeyle harbe ait daim. bye.

  98. batuhan çorak

    Şu şarkı hayatıma direk pozitif etki yarattı. gece gece keyiflendirdi, orgazm etkisi yarattı. yalnız sorgu ne okumuş be hangi seviye be hüseyin abi naptin be

  99. bir kişi

    efsanesiniz #respect

Açık Hava Tımarhanesi Şarkı Sözü
Açık Hava Tımarhanesi İçin şarkı sözü eklenmemiş. Açık Hava Tımarhanesi Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Açık Hava Tımarhanesi Anahtar Kelimeler
90BPM Açık Hava Tımarhanesi Mp3 İndir Dinle , 90BPM Açık Hava Tımarhanesi Şarkı Sözleri , 90BPM Albümleri , 90BPM Açık Hava Tımarhanesi Cep Telefonuna Mp3 İndir,Açık Hava Tımarhanesi bedava mp3 indir ,Açık Hava Tımarhanesi cepten ücretsiz indir


Mp3 Evreni bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3evrenigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.