mp3 indir evreni
feat Ağaçkakan-Tekdüze
 
90BPM - feat Ağaçkakan-Tekdüze
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: feat Ağaçkakan-Tekdüze
Boyut
: 4.05 MB
İndirme
: 41 Toplam İndirme
10-03-2019 Tarihinde eklendi, Toplam 41 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (90BPM - feat Ağaçkakan-Tekdüze )
  1. maglinemusic offical

    reynmenli elanurlu aptal türkçe rap listesinden buraya ışınlandım, bidaha çıkmam zor

  2. Samet Altuğ

    Sondaki kesit bi filmdenmi

  3. Charles Fubar

    Selam beyler. Özledik be.

  4. K3R3M

    şarkı efso olmuş ama sesin bok gibi

  5. İsmet Sayın

    Biz burdayız yine ağabey merak etmeyin

  6. nomad

    givve gep gep givivivippe gelen gelir giden gider tekdüze

  7. Bağıran Kuş

    Albümü çok fazla sevsemde bu şarkının beati bende nefes darlığı hissettiriyor.

  8. Enes Yazıcı

    >ağaçkakan>90bpm>>iyi bir parça

  9. mervanshady

    sanki gece ancak cebimdekini alır aklımdakini değil

  10. Emre Cirit

    Verse 2: Ağaçkakan]Sanki gece ancak cebimdekini alır aklımdakini değilMasadakine dokunma kendi içine devirGit'ceksen şayet yıkıl üsturuplu gitGüneş batıp çukur yakın tupturuncu dip90 bpm'li adımlarım ritmi kaçırsa daKatlim vacipken namüsait olsamDesem ki unuttum noksan santimBu benim özenle yetiştirdiğim vefalı kuruntum sankiDeğilse bile ki öyle büyük meseleKifayetsiz hergele denir bu cangılda gezeneGeçen kış ki monttan mangırla peçete kaçırYangından cereme yazık aklımdan geçene prostSana efsunlu sabahlar getirdim sabahlar ki bulutlar bronzİçimdeki denizin adına kodumun sirozFayans albino yerdeyim stop

  11. Girift Official

    Yapıyorsunuz reisler yapın🙏 sondaki kızın konuşması nereden acaba bilen söyleyebilirmi?

  12. El Patrón

    90BPM & Ağaçkakan efsanesi

  13. Oğuzhan Çelik

    sonda konuşan kadın 1 sene konuşsun dinliyim

  14. Patfinder 1

    Giriş ölürsem bugün devamı çok çok farklı

  15. Tolga n Nothingness

    yok olana dekk burdayız burkay yalnız değildir

  16. Percy Official

    Arkadaşlar kendi çapımda rap müzik ile uğraşıyorum . Girip yorumlayarak destek olabilirsiniz , şimdiden teşekkürler .

  17. Kubilay Topçu

    Beatler 2ye ayrılır:1- Bu parçanın beati2- DiğerleriFlowlar 2ye ayrılır:1- 1:452- Diğerleri

  18. Енвер Кемал Кафкасялы

    90BPM ve Ağaçkakan parça çıkarmış dediler. Boş bırakır mıyız hiç? :)

  19. Atalay özmen

    ruhu okşuyor aga

  20. Hüseyin Gökhan Artar

    Buralar hiç degerlenmeyecek ama sen yinede ölü yatırım yap

  21. mvprose 1

    PROUST! sana efsunlu sabahlar getirdim sabahlar ki bulutlar bronz.

  22. Mehmet Danış

    Ağaçkakan'dan sonra başka birini dinlemek çok zor.

  23. Yunus BİRIŞIK

    "Kötüler" parçasıyla birlikte albümün en iyi skiti bu parçada diyebilirim. Şarkının kalitesini söylemeye zaten gerek yok 👌

  24. Doğukan Cebe

    Beatın üzerinde öyle bi mistik hava var ki, bu ikili saruman ve gandalf gibi lan!!!!

    Hayyam Beats

    Sago beati gibi

    Doğukan Cebe

    Hayyam Beats aynen hocam çok yakışmış ama ya

  25. Kağan Demir

    piyasada ne kadar rapper varsa amınakoyim burkay abimin düşürdüğü obruktan biri bile çıkaramaz beni

  26. Teoman

    efendim

  27. Ağaçkakanın Gölgesi

    Burkay beyin yeri ayrıdır..

  28. determinist palavra.

    k i f a y e t s i z h e r g e l e .

    Snakroew-sama

    yeter lan ibbbbbbne yazma kuzenime yorum

  29. kadir toptaş

    Ağaçkakan ve 90 BPM kalitesi muazzam olmuş

  30. Cinnete geçiren Türk

    Ağaçkakan yine.

  31. Felicia from shrek

    Off miss misss

  32. hsnbugra

    https://youtu.be/jSvQkpm17Jo

  33. Kayl

    şimdi yarattığın vandaldan orgazmına kin var

  34. Koray Çalık

    "Sanki gece ancak cebimdekini alır, aklımdakini değil."

  35. Onur Yıldırım

    Burkay bey çok yakışıyor 90'a

  36. henry chinski

    Kifayetsiz hergele denir bu jungle'da gezene

  37. 5adiq FromUA

    respect from Azerbaycan

  38. Fethi Yoyen

    Üstte kalması için beğenin :)Keyifli dinlemeler Gelen gelir, giden gider tekdüze[Verse 1: Sorgu]90'da duvarlara baskı uygulayarak çık dışarı suratında kan kontrastıZaman çok tuhafsın nefes son bi' tur atsınİhtiraslı memlekette dirsek temasıYaşamak belası, yok şikayet velhasılTüm gözler üstümde şehrin en son kurasıÇocuk her geciken ambulansın bedduasıİtirazı bir tek kendin duyarsınMecburen uyarsın bu sahte ortaklaraKorkaklar eker tohum sonbaharsız topraklaraKarınca kararınca toplanıp kavaraBi' gün olursa muhabbet makara muhakkak araŞimdi yarattığın vandaldan orgazmına kin var daİçine bıraktığın zindanKalk içine verip duvarın en serin yeriniDüşerim her gideni kâr payından[Nakarat: ScratchesGelen gelir, giden gider tekdüze[Verse 2: Ağaçkakan]Sanki gece ancak cebimdekini alır aklımdakini değilMasadakine dokunma kendi içine devirGit'ceksen şayet yıkıl üsturuplu gitGüneş batıp çukur yakın tupturuncu dip90 bpm'li adımlarım ritmi kaçırsa daKatlim vacipken namüsait olsamDesem ki unuttum noksan santimBu benim özenle yetiştirdiğim vefalı kuruntum sankiDeğilse bile ki öyle büyük meseleKifayetsiz hergele denir bu cangılda gezeneGeçen kış ki monttan mangırla peçete kaçırYangından cereme yazık aklımdan geçene prostSana efsunlu sabahlar getirdim sabahlar ki bulutlar bronzİçimdeki denizin adına kodumun sirozFayans albino yerdeyim stopNakarat: Scratches]Gelen gelir, giden gider tekdüzeOutro: Radyo spikeri]Peki birkaç gecedir şehirde dolanmaya başladığı söylenen şu arabalar gerçekten var mı?Yoksa birkaç hayalperest uykusuzun uydurduğu bi' palavra mı?Radyoda şarkılar çalıyor, canlı yayınlar hiç olmadığı kadar evham yüklü.Söylentilerin aslı nedir?Gerçeğin sınırlarını kim bu kadar genişletti?Önce siren sesleri başlıyor,ambulans şehrin boğazına saplanan bir hançere dönüşüyor.Hiç doğmamışların öfkesi bulaşıyor cinnete meyilli herkese. Şehir çatırdamaya başlıyor.Hafızasını kaybetmekte ısrarcı. Yolunu izini kaybetmiş biri bula bula burayı bulmuş diy'cekler.Seneler sonra bunları anlatacaklar. Radyoda şarkılar çalıyor.Tüm bunların ortasında bir radyo şehre unutmamayı öğretiyor

  39. Yakup Man

    ağaçkakanın sözlerii da poetin tonu <3

  40. Yakup Man

    ulan efsaneler birleşiyor 700 dinlenme khontkar sik2ği olsa kaç dinlenirdi

  41. Taha Seyt

    İyi baya amk

  42. mikailcem goker

    ah be da poet yok

    Yusuf Deniz

    mikailcem goker en azından beatte o var kardeşim :)

    mikailcem goker

    @Yusuf Deniz biliom da hayal kirikligi gene

  43. Ağaçkakan Rigor Mortis

    *Burkay ağabey çağırdı geldik, gitmiyoruz.*

    Ultima Forsan

    1K olmadı hala :(

    Ağaçkakan Rigor Mortis

    @Ultima Forsan 8.888

    Ultima Forsan

    @Ağaçkakan Rigor Mortis adamsın

    Ağaçkakan Rigor Mortis

    @Ultima Forsan Eyvallah üstadım sen de öyle.

  44. Conor Honey

    Ağaçkakansız bir albüm olmazdı zaten 92 izlenme rez

  45. Ömer Tamay

    Türkçe Rap tarihinin en iyi lirisisti Ağaçkakan'dır. 2) Saian 3)Sago

  46. Kezoles Official

    ağaçkakanın verse üde yazın la

  47. Black Coast Music

    Mükemmel lan mükemmel seneler geçti aq

  48. Ertuğrul Kahraman

    ülkemizdeki rap anlayışını sikiyim,sikmişim khontu burry sopranoyu gerçek rap bu buralara doluşun orospu çocukları buraya!

  49. Melih K

    Korkaklar eker tohum sonbaharsız topraklara

  50. Ritalin Etkisi

    Sayın 90bpm ekibi açıklama kısmındaki sözler eksik kalmış tamamlarsanız sevinirim. Sevgilerimle

    when busy

    Ritalin Etkisi devamına yürek kalmamış yazmaya

    epic ?

    burkay abi sözleri vermeyince kimse anlayıp yazamamıssss

  51. Seees Vısss

    Ağaçkakan neler yapıyorsun böyle

  52. kanva

    90bpm ile adımlarım ritmi kaçırsa da katlim vacipken namüsait olsam

  53. Şeyhmus Çiftçi

    Gerçek rap, gerçek sanat ✌

  54. Samet Yalçınöz

    Alev alev

  55. Enes Berk

    Buralar değerlenir 🔥

  56. Sinan Kurubacak

    ağaçkakan delip geçmiş ortalığı yine

  57. Kara Bayrak Beats

    Gelen gelir giden gider

  58. POD C4T

    beğenin üstte kalsın, ilkler bellli etsin kendisini..

feat Ağaçkakan-Tekdüze Şarkı Sözü
feat Ağaçkakan-Tekdüze İçin şarkı sözü eklenmemiş. feat Ağaçkakan-Tekdüze Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
feat Ağaçkakan-Tekdüze Anahtar Kelimeler
90BPM feat Ağaçkakan-Tekdüze Mp3 İndir Dinle , 90BPM feat Ağaçkakan-Tekdüze Şarkı Sözleri , 90BPM Albümleri , 90BPM feat Ağaçkakan-Tekdüze Cep Telefonuna Mp3 İndir,feat Ağaçkakan-Tekdüze bedava mp3 indir ,feat Ağaçkakan-Tekdüze cepten ücretsiz indir


Mp3 Evreni bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3evrenigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.