mp3 indir evreni
Sen İstanbulsun
 
Gökhan Türkmen - Sen İstanbulsun
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Sen İstanbulsun
Boyut
: 3.86 MB
İndirme
: 3931 Toplam İndirme
01-08-2017 Tarihinde eklendi, Toplam 3931 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Gökhan Türkmen - Sen İstanbulsun )
  1. Nisa Tuhan

    Super adam

  2. Ahmet Emirhan Oğuz

    Sana değer vermeyen müzik sektörünün de seni bu kadar az dinleyen dinleyicinin de senden lezzet almak için gereken entelektüel düzeye de kafam girsin. Şu ses bütününden alınan hazzı ne veriyor lan size? Seks mi? S*çmak mı? Nasıl kapatıyorsunuz lan siz bu açığı? Nasıl laan.

  3. İnönü

    Bekle İstanbul senin için geleceğim. YKS 2022.

    İnönü

    Lgs2018 de gelemedim ama bekle beni

  4. AW •Naz•

    6 yıl sonra tekrardan dinlemek ...

  5. ibrahim velizade

    eski şarkılar yenilerden kat kat iyi bana katılanlar +1

  6. Bdd

    Büyülü şehir İstanbul. Aşk bile büyünü bozamıyor.

  7. Bdd

    2019 eylül akşamları.

  8. Emre Türer

    19 Kasım 2014Bu zamanda da bulamazsın böyle türkçe şarkıanca aleyna t. falan filan cart curt

  9. Ayhan BEKTAŞ

    Tarih=14 Eylül 2019 Durum= 4 YIL OLDU Sonuç=HER ŞEYİ ATLATIK EVLENİYORUZ❤Tavsiye=YİTİRMEYİN UMUDUNUZU !!! 🙏🙏🙏

  10. notorious Life

    Барбер неплохо так поработал над его головой

  11. Asi Prenses

    Hala aynı his .. hiç geçmedi 🍂⛓

  12. Aygun Memmedova

    istanbul aldin..kutlarim kazanisini

  13. can akkoyun

    Klibin en can alıcı kısmı sonunda kadının Gökhan TÜRKMEN'e dokunmak istemesi ve o el hareketi... dil bazen doğru söylemez o anda yürek konuşur.

  14. #Plüton Ebrar

    Valla kimi sevdiğimi, özlediğimi de bilmiyorum. Henüz karşıma çıkmadı. Ama görürse diye söylüyorum. Valla karşıma çıkarsan çok güzel severim.

  15. Kadircan

    2020???

  16. Nozima Rakhmatova

    So many years I continue to listen this song😍 I really love it, I can’t stop to listen it. Thanks for beautiful song❤️❤️❤️

  17. -YARALI PANDA-

    *07.09.2019*gece dışardasınkulaklık takılı son ses açmışsınonu düşünüyorsun _AMA O BAŞKASINI_

  18. Zakir Racabov

    Guler Allah sene rehmet etsin...

  19. miray önel

    Bir süre sonra aynı şarkıyı dinlemek çok acı.. Çünkü bir zamanlar sen seversin diye dinlerdim...<3 Şimdi yoksun iyi mi?...

  20. imanlı genç

    Çok içten ve güzel şarkı

  21. Elnur Teymuroğlu-Qarabağ FK

    17 yasli guler ... allah rehmet etsin .amin.

  22. MUSTAFA KOÇO

    2 sana oldu hala Seni seviyorum galba Hhhhh..........? Seni duşunsam kalbim ariyor gerçekdan nefes allamiyorum ,😢😢😭😭

  23. Özgür Bilgin

    Bekle İstanbul

  24. Yunus K

    Yılların eskitemediği şarkı...👏👍

  25. Melisa Korkmaz

    Sevilmedim kandırıldım umarım bir daha bu şarkıyı dinleyisimde her şeyiyle unuturum onu 01.09.19

  26. Zülal Tekeli

    İstanbul öyle bir şehir ki... Tarih, modernizm, aşklar, ayrılıklar, suçlar, üzüntüler, sevinçler... Hepsi ayrı bir anı...

  27. S B

    Senin küçük bir elvedan değil ilgisizliğin, gamsızlığın, sevdiğini gösterememen, zor günümde yanımda olmaman, merhametsizliğin, acımasızlığın böyle büyük bir aşkı bitirdi. Zaten ilgi, şefkat, merhamet olmadan aşk olmaz o sadece kendini kandırmak olur sevdiğini sanmak olur.Size değer vermeyen adamlar/kadınlar a hissettiğiniz hastalıklı duyguya aşk demeyin kendinize hep saygınız olsun. Küçük bir tavsiye :)

  28. Medine Bakış

    Yerimi alayim geri gelirim belki 31.08.2019 1.03

  29. Sude yavuz

    Ah be bu şarkı ölen arkadaşımı hatırlatıyor. Çok Özlüyorum Seni Zeynep.

  30. Havva Erzen

    Gözlerin çığlık , bir yaralı haykırış Gözlerin bu gece uzaktan geçen bir gemi Ben bir Mart’ı , telaşlı ve ürkek...🥀🥀

  31. Aysel ismayilli

    SeNiN KüÇüK Bi ElvIDaN BöYlE BüYüK Bi AşKi BiTiRe BiLiR MII???💔😔

  32. feyza

    bu şarkıyı çok güzel söylüyordun..

  33. Nezrin Xelilova

    Əlvida Gülər😔

  34. Slayer

    Yıl 26.8.2019 zaman ne hızlı geçiyor beee i miss the old days

  35. Beyza Çelikten

    Her aşk en son biter ..... ♡

  36. Sezer Bostancı

    yapamayanlar için başarabilecekler heba oldu..

  37. S M

    başlicam yılınıza dinleyin işde

  38. Metin Tunç

    "06.19" istanbul aldı seni benden...

  39. Elif Sari

    UNUTAMIYORUM AMK YAPAMIYORUM ....

  40. Fatih Can

    Kadife seslim seviliyosun ❤️

  41. Lqkia060

    İstanbulu denizi çok severdin her anlattığımda hayranlıkla dinlerdin elvadan aşkı bitiremedi

  42. Lqkia060

    İnsta:furkanozdesx

  43. İrem Soyturk

    İndiricem teşekkürler

  44. Mevede Mazin

    Hala dinleyenler beğensin:)

  45. xaçelya3x

    Sen istanbulumsun(dun)...

  46. Gurur Onursal

    Pelin ben seni 3 yıl kadar görmeyince o kadar üzüldüm ki merak etme arkadaşça ne zaman bir yerde Pelin lafı geçse ağlıycak gibi oluyordum sevgili ve aşk hikaye dostluk her şekilde kazanır bir de şöyle söyliyim yani içine acaba aşık mı diye bir şüphe düşmesin ben seni ilkokuldayken hep kardeşim diye bildim hala da öyle

  47. zuzaylı

    Sen istanbulDUN

  48. Uğurcan Kaya

    23.04.2019 seni unutamiyorum

  49. Aysima Nursima

    Sen istanbulu severdin bense istanbulu kiskanacak kadar seni...

  50. Sıla Kök

    Klipte oynayan kadın Açelya Topaloğlu inadına aşkta oynayan farkettiniz mi

  51. Feride Türk

    İçmeden sarhoş ediyor bu şarkı beni.

  52. WhatsApp Videos

    Elbette tüm işleri gibi bu da mükemmel♥ Kötü olsa şaşardım zaten♥

  53. Sara K.

    Hayır bu aşkı bitiremez...

  54. _sxalyeff_

    Onun küçük bir elvedası büyük bir aşki bitirdi ABİ..!

  55. Recep İnceses

    0:53 Açelya Topaloğlu olduğunu şimdi öğreniyorum

  56. Damla Taşçı

    Hatırlıyorum...Gitarı ilk elime aldığımda denemiştim çalmayı.Olmamıştı ama şarkıya tam o zaman aşık olmuştum...

  57. meükemmel mük

    2019 dayız 2015 de de dinliyodum hiç bir şey değişmedi hala acı çekiyorum

  58. ber si

    Büyük aşklar hep küçük elvedalarla biter. S

  59. Irmak Nas

    Yani sen İSTANBULSUN

  60. PerFecT GirL

    SeNiN KuÇuk BiR ElVeDaN BoYlE BuYuK BiR AwKi Bitirebilir mi?🤔🙄😔

  61. betül o.

    annemin "kızımın şarkısı" dediği şarkıyı birlikte söylemiştik...

  62. meleklerin aşkı

    Ben yapamıyorum hoşça kal

  63. Günahkar insan

    😏😏😏😏😏😏😏👍👍👍👍

  64. Game Master

    2019 dan geldim

  65. osmn demir

    senin küçük bir elvedan böyle bir aşkı bitirebilir mi...💔💔

  66. zamiq mikayilov

    Gülər İsmayılova Ansına. Seni Unutmayacağız Güzel kardeşimiz. Gözlerinin Yaşına Sebep Olanlar Utansın((( Mekanın Cennet Olsun....

  67. Fərid Ali

    İntihar eliyin aq öldürün özünüzü.Oxdan poxdan mövzularla.Qıyın canınıza pox yoluna getdin bitirin həyatınızı.17 yaşında intihar etdirəcək nə dərdiniz ola bilər? Dərdinizin də aq.Özünüzə gəlin ölmək istəyirsizsə reklam eləməmiş ölün.

  68. Fatmanur irem

    Yıl olmuş 2019 hala dinleyenler ❤💙💚👇

  69. Emin Qulami

    İntaharlara yox deyek #Liena😕

  70. Ruslan Mamedof

    kiz ne söylüzyr? anlayan var mi?

  71. Deniz Güler

    Bi kaç ay önce başladı her şey en yakın arkadaşımın, kardeşim dediğim kızın sevgilisiydi konuşmaya falan başladık uzaktaydım o zaman istanbul'dan. Sevmiştim onu seneler sonra aşktan umudumu kesmişken aşık olmuştum ona ama çok korkuyodum beni sevmediğinden bunu geçtim arkadaşlığımı kaybetmekten yinede cesaretlendim söyledim oda beni sevdiğini söyledi çok geçmeden arkadaşımdan ayrıldı ben istanbula geldim buluşmaya karar verdik buluştuk çıkmaya başladık doya doya sarıldık öpüştük elimi hiç bırakmadı o gün yemin ettik birbirimize ne olursa olsun birbirimizi bırakmıyacağız dedik aradan bi kaç gün geçti arkadaşım bizi birlikte gördü öğrendi sonrası işte bok yoluna sardı arkadaşımı kaybetmemek için ayrıldık hâlâ konuşmaya devam ediyoruz son kez buluştuk dün öpüştük deli gibi son kez bugünde işte bi daha konuşmama kararı aldık birbirimizi unutmak için bu şarkıda şarkımızdı murat okuyosan bunu seni çok seviyorum 🖤

    sinekli bakkal

    Deniz Güler sevecek adam mı kalmadı arkadaşınınkine göz koyuyorsun

    Deniz Güler

    @sinekli bakkal gönül bu konuyo isteyerek aşık olamaz insan :/

  72. Jericho Profesyonel Güreşi Bırakıp YKS Çalışıyor

    Boğaziçi Üniversitesi beni bekle

  73. İ'ten channel

    #GÜLƏRISMAYILOVA

  74. Sitare Seferli

    Senin küçük bir elvedan böyle büyük bir aşkı bitire bilirmi? #Liana💔

  75. Mustafa Özmen

    Gelin size hikayemden bahsedeyim ; 99/2B askerim 14 haziranda teslim oldum . 6 temmuza kadar herşey normaldi ve yeni askerlik sistemi ile sadece 6 gün izin hakkın var , acemiyi bitirdim direk usta birliğine geçtim izin kullanmadan sebebi kız arkadaşımı hemen görüp 5 ay görmemek içindi ki bana yapamadığını ve ayrılmak istediğini söyledi kararına saygı duydum sebep olarak ta dediğim gibi yapamıyorum dedi fakat ben izine çıkana kadar böyle biliyordum durumlar böyle değilmiş , benimleyken kendisine yenisini bulmuş ve o çocuğa zaten ayrılıcam diyormuş , HAYATINIZA ALACAĞINIZ İNSANLARA ÇOK DİKKAT EDİN VE UNUTMAYIN Kİ SİZİ AİLENİZDEN BAŞKA HİÇKİMSE DÜŞÜNMEYECEK ATARSA $124

  76. Muhammed Burak Büyükkoz

    yıl 2019

  77. Roya Rzayeva

    İnsan ask için aglarken anlamoyorum arkadaş aşk varmı ki

  78. yıldırım kulya

    Aradan 4 yıl gecti

  79. yıldırım kulya

    Şahika hala bu şarkıyı dinliyormusun

  80. yıldırım kulya

    Unutulmuyorsun bizim şarkımız sahika

  81. YALAN Dünya

    17 yaşli qizin videosundan gelen??😣😣

  82. Ülvi Sərkarlı

    #GülərlərÖlməsin :/

  83. luna 23

    03.08.2019

  84. Aygun Eshrefova

    Bu sharkiyla Azeri kiz kendini oldurdu yani intihar etti😔😔sharki bana hep onun yuzunu hatirlatiyor Allah bagishlasin😔😔

  85. Enes Arda Demirci

    Annem köye gidecek ve çok üzülüyorum dinledikçe ağlıyordum

  86. Enes Arda Demirci

    Ben daha küçüktüm bu şarkıyı dinlediğimde. O anları hatırlayıp da ağlıyordum...

  87. CapsMan Azerbaijan

    Güler diye bir kız vardı duydum, kendin asmış, son videosuda bu şarkıylaydı. Allah rəhmət eləsin...

  88. _ GulieV _

    İnsanları intihara sürükleyecek şarkılar yapma Gökhan😔

  89. Efe Uyur

    İstanbul onunla guzeldi ama o kuş gibi uçuverdi ellerimin icinden...

  90. qyality trh

    Gelmeyecek ' yazmayacak' aklına bile gelmeyecek ' bosverin yatın uyuyun

  91. milabalar bb

    sevdiğimiz kadar sevilseydik böyle olmazdık..

  92. Beşiktaş SiyahBeyaz

    Elvedan nedir ki ? Sen kendin yıllarca uğraşsan bu aşkı bitiremezsin kablimden.Artık 7 yıl oldu seni görmeyeli ama asla unutmadım,unutamadım.Nasıl unuta bilirim ki ? İnan hala umudum var,belki bir gün diye bekliyorum.

  93. Alsu Aqaeva

    2019 ağustos hala dinleyenler???😍😍😍😍

  94. Aynur Esgerova

    helede dinliyirem...🇦🇿🇹🇷

  95. Müşviq Meydiyev

    Azerbaycanlı kızın ölüm şarkısı💔😔

Sen İstanbulsun Şarkı Sözü

Gökhan Türkmen Sen İstanbulsun Şarkı Sözleri



Köşedeki Çiçekçi Seni Sordu Bu Sabah


Burada Yok Dedim Selam Söyle Dedi


Tazeymiş Gülleri Yokluğun Gibi


Yürüdüm Biraz Seni Düşledim


Umudumu Seninle Süsledim


Ne Dar Sokaklar Ne Boş Duraklar


Seni Unutmama Yardım Etti


Senin Küçük Bir Elvedan


Böyle Büyük Bir Aşkı Bitirebilir Ne Sanıyorsun


Bazen Kaldırım Taşı Bazen Sokak Çalgıcısı


Yani Sen istanbul’ sun Senin Küçük Bir Elvedan


Böyle Büyük Bir Aşkı Bitirebilir


Ne Sanıyorsun Bazen Kanlıca Sahili


Bazen Kız Kulesi Yani Sen istanbul’ sun




Sen İstanbulsun Anahtar Kelimeler
Gökhan Türkmen Sen İstanbulsun Mp3 İndir Dinle , Gökhan Türkmen Sen İstanbulsun Şarkı Sözleri , Gökhan Türkmen Albümleri , Gökhan Türkmen Sen İstanbulsun Cep Telefonuna Mp3 İndir,Sen İstanbulsun bedava mp3 indir ,Sen İstanbulsun cepten ücretsiz indir


Mp3 Evreni bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3evrenigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.