mp3 indir evreni
Vaşak
 
Jagged - Vaşak
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Vaşak
Boyut
: 2.6 MB
İndirme
: 58 Toplam İndirme
16-03-2020 Tarihinde eklendi, Toplam 58 İndirme
Mp3 indirmek için tıklayın

Sanatçı'nın En Çok İndirilen Mp3leri
Kullanıcı Yorumları (Jagged - Vaşak )
  1. Semih KOCABIYIK

    Olum bu şarkı şampanyayı katlar 🍾🍾🍾🍾

  2. türkçe rap

    hala dinliyen varmı 2020 selam çakın

  3. Şevval Mathers

    "Defkhan dinleyen herkese veririm" Ebesinin amı HAHZHSHDHAJXNSKXÖSÖ

  4. Kadircan Tekin

    *ses ver 2020? biz hep buradaydık aslan*

    ataberk aydın

    Kadircan Tekin ayyuuuuuuıvvv

  5. Emir Duman

    2020 Kontrolü?

  6. Emirhan Can

    23.02.2020 hala burda olanlar beğensin sayımızı bilelim ;))))

  7. Ali Osman Özer

    MUHTESEMSIN

  8. Cafer Dikici

    ulan taladroyu taladrodan daha iyi taklit etmiş sesin de oturmuyor değil he volkan abi

  9. Marslı Kadın

    Adam Taladroyla dalga geçerken bile ondan daha iyi söylüyor

  10. kadir bey

    Spotify e de koy abi

  11. iskender zeynalov

    02.02.2020 tarixi tarixi yazım bura

  12. Alparslan Gürlek

    hidranın hande yenere geçirdiği gibi medusaya geçirmeye devam etmeliydin jagged

    Harun G

    ironik, üzücü, ama komik bunu özetleyen emoji yok sanırım

  13. Kedi GT

    Bu şarkı benden ona gelsin

  14. Ali Osman Usta

    JAGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDSusun Beyler BU GEJE BU GEJE diye gezen ergenler yok

  15. Meriç Durmuş

    2020 burdayız JAGGED❤️

    hiy guys

    Ama kimsenin sikinde değildi

  16. GPS Oyunda

    Diss attığı fanlardan, mclerden biri olmadığın için ne kadar dua ettin?

  17. Shonmeth

    melih sarı adamsın

  18. Haldun Kerem Arı

    Beni azap hg ile çekin ama habersiz ndjdjdjd

  19. Siyahın Felsefesi

    2020 ulan :)

  20. Sarp Kara Duman

    Şimdiki veledler Mu GeJE Mu GeJE zkalwşqşw

  21. Emirhan Türk

    efsaneee

  22. Sahra

    Benim stilim daha çok xir gibi bitch

  23. Efe Yılmaz

    Jagged: ehm ehmAltyazı: Janey ate him

  24. ADEM Yüksel

    2020 devam VAŞAAAK

  25. Oyun Bitti TV

    2:28 sesimle güldüm abkznakakaksms

  26. Sami Bayat

    Taladro sarsılmaz 😘

  27. Ali kemal

    s*keyim şampanyayı

  28. Melikemsi

    Rap dinlemenin ayrıcalık olduğu zamanlardı aq

  29. Mert Buduncar

    Lan adam telfonunu ses kaydı açip koymuş suriyeye şimdi beat diye yutturyor

  30. Müptezel OyuncuTR

    çok sağlam dfozhgıdfoghfdhkdfsh hele 2:20 2:32 arası dgkşdfhnl

  31. Davut Köşüş

    Yaşayan varmı burda hala

  32. ally de derler

    0:08 çıkı çıkı slim shady :)

  33. tek başına Karaaslan

    aq altayiziyi aciyim dedim psikolojim bozuldu Allah didn't fuck ne kdkxjdjdjxchichci

  34. Emir Hacıoğlu

    Hala EFSANE

  35. Özkan özen

    Jagged 😏😈

  36. TEYOEMMİ 0

    1 Aralık 2019 Jagged nerde ceg nerde

  37. AK 47

    JAGGED ÖZLEDİM

  38. Barkın Bulut

    cok orjinalsin aq ya ::d

  39. Erdem Sağman

    Adam ismini her değiştirdiğinde kalitesi düşüyor amk

  40. Jadolive TheFoxvur

    normcu veletler diss nasıl olur görün

    PUBG MOBİLE TÜRKİYE

    İyide bu diss değil

  41. Dilara B

    Uzun zamandır yoktum buralardaaaa

  42. Vumar'ın Oğlu Timar

    Dalga geçtiğin melanko bile trap ten daha iyi aq

  43. melis Coskunoz

    günlük doz

  44. My Brother Özcan

    Virüs < jagges> rhym> jagged> cegıd >ceg

  45. Samet Köy

    Yeni şarkılarını dinleyince eski şarkılarını açıp deşarj oluyorum......

  46. Emre Akbulut

    beatin sampleı nil karibrahimgil in şarkısından olduğunu öğrendiğim günden beri uyuyamiyom

  47. hasan sinsi

    Yemin ederim "vaşak" sözcüğünü "yavşak"diye okudum

    Furkan Ucp

    Olur öyle kardeşim sakin ol

  48. cameldeepblu e

    Ceg cakma beta .d

  49. Burak Bıyıklı

    Ceg şampanyanı sikeyim geri gel

  50. joker

    özlendin jagged

  51. Mahmut Topkaya

    Neden yeni keşfediyorum biliyorum galiba jagged ölmüş

  52. Musa Bozkurt

    YOKLAMAAA

  53. Serkan Karakuş

    ben malım amk

  54. Sadık Chris

    Bu adam kadar troll bir rapçi tanımadım

  55. Steward

    burayı bulmayın la

  56. the kagazawaki

    1.9.19 küfür etmem suç mu lan

  57. KEVIN ALCATRAZ

    jag bu tarza dön yoksa amınaoyarum

  58. KoreaTurk Co

    Benim stilim bi vaşaktan daha vahşi Ve bu hiyerarşiye karşı tam anarşik bitch Yalakaların alayı bana karşı Sikimde değil benim ekibim bi Yakamashi Moruk rapten bi gelirim yok yada maaşım Onları zevk için sikiyom duvara karşı Bu ara karışık durum, Medusa bana aşık Bu para karşılığında sikimi yala kancık Elimde kalsın kozum, bırakın artsın dozu Bırakın azsın Jag ve dumana katsın tozu Fakat ağzı bozuk rapçilerden daha fazla.. Tıklanıyo Zela’nın azgın pozu Hay amına koyim! Konu bayağı derin Ve bu ben çok fakirim ayağı değil bitch Ben baba parası yemedim hiç Ama linç edilip baba dayağı yedim Bu yüzden de beni bi burjuva puştuna.. Dinletemezsin ve de bu muşmula suratlı.. İnsanlar bu kadar uçkura düşkünken Küfür etmem suç mu lan? Siktir et! Almıyo kaale Jag Ve bu dinlemen için değil ailecek Rap şiddet ve küfürden ibaret değil Şiddetli ve küfürlü sadece Jag çakma Beta yada Keişan değil Bana Machine Gun Kelly yada Şehinşah deyin Ben bi şeytan gibiyim vede 5 kat deliyim Ama geyşan yada senin eşyan değilim Yani bana istediğin gibi davranamazsın Yeraltına birlikte kavgada lazım Bi tantana tarzı bu rhyme’lara yansır Ve yaygara kopartıp balgam atarsın …. Gezmiyom ayık bayım beni karalayın Bu bi mayın tarlası Benim aldığım her kayıt için ayıp diyo herkes Ama sikimde mi? Hayır Hayır ama bayım ben değilim Zeus Kabadayı Ayın her günü kızların adet günü.. Gibi sinirliyim, Jag bi doğal afet türü Beni affet gülüm seni dövmücektim Ama beni okuldan atan o lanet müdür senin babandı! …. Bırakın çocuklar denesin hiphop’ı Anca hevesini alır rapçi beresini takıp Ve nesilin adı çıktı; “Defkhan dinleyen herkese veririm” ebesinin amı! Ve sen onları görünce merhaba dersin ” Merhaba, imza verir misin Elleran Elvis Foto çekinelim biri kamera versin Beni Azap HG’yle çek ama habersiz ” Bak sen amına kodum gençliğine! Ulan Obey takan geziyo rapçi diye Kimse rapçi demiyo zenci Jag piçine Çünkü benim konseptim; otu çek içine Ama emin emin gidiyorum en ileri Ve de benim tarzım bu yenilerin rapi değil “Jagged bence Taladro gibi rap yapmalısın” Haklısın bitch! Dur bi deniyelim.. … Yakamozun buruk seyrinde yazdım sana o şarkıyı Cevap ver!!! Dönceğini bilsem peşinden koşar mıyım? İhanetine boşandığım.. Onunkini ağzına aldın Söyle yanaklarına vurdurup ağzına boşaldı mı? … Siktir et! Bu fazla tiksindirici Benim stilim daha çok Xir gibi bitch Bırakın yaparak bilinçsiz bi hiciv Siksinler yüzlerce işsiz pilici Niçin derdim aşk olsun? Bana bu hayatta rap müzik biçim verdi Moruk hepinizin içinde ki piçim ben Ve bu piyasayı karıştırmak için geldim bitch!.

  59. Ceren Deniz

    Taladrodan bile güzel yaptı adam beggg

  60. Enes Seymen

    TALADRO 4. VERSTEKİ RAPİ YAPSIN FANI OLMASSAM PİÇİM

  61. Kadir Kaçar

    Neden amk neden

  62. A andhera

    benim tarzım yeniler değil haaa o eskidendi

  63. Berke Duygu

    kimse rapçi demiyo çunku trap yapıyon amk

  64. Where's the X pills

    Moruk hepinizin içindeki piçim ben ve bu piyasayi karistirmak için geldim bitch 😜

  65. Emy666

    İhanetine boşandığım.. Onunkini ağzına aldınSöyle yanaklarına vurdurup ağzına boşaldı mı?

  66. Samet Gülen

    En son mumble yapacak mc'nin cegıd olduğunu düşünürdüm.İlk yapan o oldu.Her zamanki gibi insanları tanıyamıyorum.''Bu yüzden de beni bi burjuva puştuna dinletemezsin!''

    Prede cessor

    Hangi şarkısı mumble kaymış

  67. Kötü*Adam

    Yakamozun buruk seyrinde yazdım sana o şarkıyı...Cevap ver döneceğini bilsem peşinden koşar mıyım?İhanetine boşandım onunkini ağzına aldın.. Söyle yanaklarına vurdurup ağzına boşaldı mı? :SD:DS:d

  68. Ceg'in bali tüpü

    Kimler var Ağustos 2019

  69. Rasit Tutal

    NORM ENDERE DE LAZIM Bİ APARKAT REİS

    Staist?

    piyasa yesin birbirini volkan abinin sikinde degil. O tatilde xD

    Rasit Tutal

    @Staist? aynen şimdi kaltaklara sik sallıyordur .s

    Staist?

    @Rasit Tutal aynen reis xd

  70. mehmet özlen

    taladroyu sevmeme rağmen saygı duydum

  71. PAULO DYBALA

    Yıllardır dinliyorum şu şarkıyı kapak fotosunda ki vaşağı yeni görüyorum amk

    9294a

    Jdjsjsjfj bende dinliyorum ama ilk gördüğümde anlamıştım

  72. Kurtuba Kurtuba

    Peki ya şimdi burjuva puştu olman ceg?

    PUBG MOBİLE TÜRKİYE

    Stabil'e sanlıyor

    Kurtuba Kurtuba

    @PUBG MOBİLE TÜRKİYE hocam yorumdan bişey anlamadım Allah affetsin

    PUBG MOBİLE TÜRKİYE

    @Kurtuba Kurtuba Stabil: Burjuva'm ghetto'm demişti

  73. RaMil

    Benim stilim bi vaşaktan daha vahşiVe bu hiyerarşiye karşı tam anarşik bitchYalakaların alayı bana karşıSikimde değil benim ekibim bi YakamashiMoruk rapten bi gelirim yok yada maaşımOnları zevk için sikiyom duvara karşıBu ara karışık durum, Medusa bana aşıkBu para karşılığında sikimi yala kancıkElimde kalsın kozum, bırakın artsın dozuBırakın azsın Jag ve dumana katsın tozuFakat ağzı bozuk rapçilerden daha fazla..Tıklanıyo Zela'nın azgın pozuHay amına koyim! Konu bayağı derinVe bu ben çok fakirim ayağı değil bitchBen baba parası yemedim hiçAma linç edilip baba dayağı yedimBu yüzden de beni bi burjuva puştuna..Dinletemezsin ve de bu muşmula suratlı..İnsanlar bu kadar uçkura düşkünkenKüfür etmem suç mu lan?Siktir et! Almıyo kaale JagVe bu dinlemen için değil ailecekRap şiddet ve küfürden ibaret değilŞiddetli ve küfürlü sadeceJag çakma Beta yada Keişan değilBana Machine Gun Kelly yada Şehinşah deyinBen bi şeytan gibiyim vede 5 kat deliyimAma geyşan yada senin eşyan değilimYani bana istediğin gibi davranamazsınYeraltına birlikte kavgada lazımBi tantana tarzı bu rhyme'lara yansırVe yaygara kopartıp balgam atarsın[Verse 2]Gezmiyom ayık bayım beni karalayınBu bi mayın tarlasıBenim aldığım her kayıt için ayıp diyo herkesAma sikimde mi? HayırHayır ama bayım ben değilim Zeus KabadayıAyın her günü kızların adet günü..Gibi sinirliyim, Jag bi doğal afet türüBeni affet gülüm seni dövmücektimAma beni okuldan atan o lanet müdür senin babandı![Verse 3]Bırakın çocuklar denesin Hip-Hop'ıAnca hevesini alır rapçi beresini takıpVe nesilin adı çıktı;"Defkhan dinleyen herkese veririm" ebesinin amı!Ve sen onları görünce merhaba dersin"Merhaba, imza verir misin Elleran ElvisFoto çekinelim hadi biri kamera versinBeni Azap HG'yle çek ama habersiz"Bak sen amına kodum gençliğine!Ulan Obey takan geziyo rapçi diyeKimse rapçi demiyo zenci Jag piçineÇünkü benim konseptim; otu çek içineAma emin emin gidiyorum en ileriVe de benim tarzım bu yenilerin rapi değil"Jagged bence Taladro gibi rap yapmalısın"Haklısın bitch! Dur bi deniyelim..[Verse 4 (Taladro'yu taklit ediyor)]Yakamozun buruk seyrinde yazdım sana o şarkıyıCevap ver!!! Dönceğini bilsem peşinden koşar mıyım?İhanetine boşandığım.. Onunkini ağzına aldınSöyle yanaklarına vurdurup ağzına boşaldı mı?[Verse 5]Siktir et! Bu fazla tiksindiriciBenim stilim daha çok Xir gibi bitchBırakın yaparak bilinçsiz bi hicivSiksinler yüzlerce işsiz piliciNiçin derdim aşk olsun?Bana bu hayatta rap müzik biçim verdiMoruk hepinizin içinde ki piçim benVe bu piyasayı karıştırmak için geldim bitch!

  74. PES2019 BEST GOALS

    Harbi şampanyadan sonra buraya gelince kendime geldim

  75. Gündem Noktası

    -jagged-

  76. Murat Orhan

    Ben bu jagi özledim

  77. Damla Yavuz

    Yaşıyonuzz mu la

  78. Meraba Arkşlar

    bu şarkının girşindeki pop şarkı neydi kafayı yicem

  79. Hüseyin

    taladroyu taladrodan daha iyi taklit ediyor BDKAIDOARKLAD

  80. Yuri Ak 47

    Eskiden iyiydin be adamım.

  81. Şenol Yidekci

    Şimdi ceg kanalından jagged adıyla böyle bi parça patlatsan sonra git yap amk trap mi neyse biz de bi sağlam parça dinlesek

  82. Halil

    2019 yaz mevsiminin ortasında rap sektörü patlama yapıyor her telden bir ses çıkıyor nefes almaya geldim

  83. Emirhan Çalışkan

    Ahhh jag ah

  84. x Lust

    taladro sahnesi daha iyi aq döwödöwöd

  85. BySamet

    şampanyadan direk buraya geldim aq

    sevginaz

    harbi amk

    Cursy

    Bende Kdgajsgkaha

  86. Büşra Tonçer

    jagged > cegıd+ceg ...

  87. abdullah yağız

    Vay amk ne dinlerdim jaggedı şimdi sikim gibi rap yapıyor

  88. Roatha

    Şampayanyaya bak buraya bak

  89. Melisa Yıldız

    Niye bozdun ki bee

Vaşak Şarkı Sözü
Vaşak İçin şarkı sözü eklenmemiş. Vaşak Şarkı sözlerini biliyorsanız bize gönderebilirsiniz.
Vaşak Anahtar Kelimeler
Jagged Vaşak Mp3 İndir Dinle , Jagged Vaşak Şarkı Sözleri , Jagged Albümleri , Jagged Vaşak Cep Telefonuna Mp3 İndir,Vaşak bedava mp3 indir ,Vaşak cepten ücretsiz indir


Mp3 Evreni bir Mp3 İndirme ve Mp3 Dinleme sitesidir. Sitemizde yayınlanan tüm mp3'ler yüksek ses kalitesi sunmakta ve MP3 İndir butonu sayesinde hızlı bir şekilde MP3 İndirme hizmeti sunmaktadır.
Şikayet ve Telif Hakkı Bildirimleriniz için mp3evrenigmail.com Mail Adresimizi Kullanabilirsiniz.